A Spar Magyarország tájékoztatása szerint a tavalyi Hungaricool by SPAR verseny során az Agrármarketing Centrum szakmai támogatásával a fenntarthatóságot is szem előtt tartó, kreatív élelmiszereket kerestek.
 
A magyar gazdák és családi vállalkozások, a magyar agrárium és feldolgozóipar melletti elkötelezettséget bizonyítja, hogy a vállalat a napi fogyasztási cikkek több mint 90 százalékát Magyarországon működő cégektől szerzi be - hangsúlyozta a közlemény szerint Maczelka Márk, a Spar kommunikációs vezetője.
 
A csaknem 300 vállalkozást megmozgató versenyben legkiválóbbnak minősített nyolc termékinnováció támogatást nyert el, hogy minél jobb hatékonysággal, minél szélesebb vevőközönséghez jusson el. A forgalmazás mellett a nyertesek marketing és üzleti felkészítést is kaptak a Spartól. A nyertes termékek között vannak egyebek mellett pástétomok, ételalapok, üdítőitalok, szószok, lekvárok és desszertek is.